در این مقاله تصمیم داریم کمی در مورد سازه ال اس اف تهران برای شما سخن بگوییم این که این رویه از کجا آمده و چه اندازه با علم روز دنیا مرتبط است و از همه  این ها مهم تر ویژگی و مزایای سازه ال اس اف تهران را توضیح دهیم.

نخستین چیزی که لازم است در مورد سازه ال اس اف در تهران بدانید مبحث کارایی آن است. زیرا نمی توان از این سیستم  به روز در ساختن آپارتمان های داخل شهر استفاده کرد از این رو پس از دانستن کاربرد و ویژگی سازه ال اس اف  بهتر می توان  با مفهوم این سازه آشنا شد و در صنعت ساختمان به شکل استاندارد از آن استفاده نمود.

میزان حمل بار با استفاده از اسکلت ال اس اف

میزان حمل بار با استفاده از اسکلت ال اس اف  تهران نوعی ابداع بزرگ تلقی می شود. این نوع اسکلت  سبک، دارای مقاومت بالایی در رویارویی با زلزله و ضد خوردگی ، استایی در برابر حشرات ، نگهداری از محیط زیست و بهره وری از انرژی های خدادادی را داراست. از آنجا که ساختار این اسکلت ها  فولادی فوق العاده سبک بوده بنا های صنعتی کم ارتفاع را می توان از پیش ساخت سپس به مکان هدف انتقال داد.

نمای بیرونی سازه ال اس اف

سازه های ال اس اف کی روی کار آمدند .

فناوری ساخت و ساز اسکلت سبک پیش ساخته با ساختار فولادی فوق سبک مطابق با فناوری ساخت سازه چوبی به سبک آمریکای شمالی ابداع و به مرور زمان تکامل یافته است که پس از گذشت 100 سال توسعه، یک ساختار کامل با ویژگی های انحصاری فیزیکی عالی ، فضا و فرمی انعطاف پذیر ، ساخت راحت و سریع و سیستم فرم بسیار متنوع را تشکیل می دهد.

راه یابی سازه ال اس اف در املاک عمرانی امریکای شمالی

در حال حاضر در آمریکای  شمالی ، بیش از 95 درصد از املاک عمرانی ، از جمله مسکونی ، مراکز بزرگ خرید ، اموزشگاه ها، ساختمان های اداری از سازه های سبک چوبی یا سازه های سبک ال اس اف ، از جمله ژاپن و کره جنوبی به خوبی استفاده می شود.

به طور کلی عوامل گسترش سریع ساختار فولاد سبک آمریکای شمالی را می توان به عنوان یک فناوری قابل اعتماد و بالغ، سازه ای مدرن برای پیشبرد ساخت و ساز ، اقتصاد بهینه ساخت و ساز ، صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار از چشم انداز های مختلف سودمند خلاصه کرد.

سازه های ال اس اف کی روی کار امدند

مزایای فناوری سازه ال اس اف  در تهران

1. زمان ساخت بسیار کوتاه

کلیه قطعات در فضای کارخانه پیش ساخته می شود، نصب سریع  و اسان در محل ، کاهش هزینه کار و دوره ساخت .

2. عایق حرارتی  خیلی خوب

در مقایسه با املاک سنتی ، بهره وری انرژی سازه ال اس اف تهران تقریبا بیشتر از 75 براورد شده است که از رطوبت در تابستان و یخبندان زمستانی به طور موثر اجتناب می کند ، دمای فضای داخلی را حفظ می نماید و همزمان با شروع فصل زمستان گرم و با اغاز تابستان سرد می شود.

3. منطقه مفید تر

با کاهش ضخامت دیوار حدود 30 ~ ~ 50 area ، سطح مورد استفاده می تواند تا 90 باشد.

4. ضد لرزه/ضد باد/ ایستایی درمقابل آتش

سازه ال اس اف تهران فولادی سبک است که می تواند در برابر باد 70 متر بر ثانیه معادل 17 درجه و زلزله 9 درجه مقاومت کند. مصالح پر کننده دیوار داخلی  چیزی جز پشم شیشه معدنی با چگالی بالا نیست که تا حدودی درجه نسوز است.

5. عایق صدا

با توجه به ضخامت ساختار و مواد مختلف ، می توان حجم سر و صدا را تا 30-45 دسی بل کاهش داد و تجربه زندگی ارامتری را به ساکنین ان پیشکش کرد.

6. حفاظت از محیط زیست

در سازه ال اس اف تهران از مصالح ساختمانی سبز استفاده می شود که  مزیت بازیافت را دارا است.

مزایای ساخت ویلا با سازه ال اس اف

مزایای ساخت  سازه ال اس اف در تهران

  • سبک تر بودن آن نسبت به سایر متریال ساختمان، عدم نیاز به تجهیزات بالابر در محل ساختمان سازی
  • با برخورداری از نیروی کار کمتر می توان به سادگی اسکلت سازه را ساخت.
  • انتخاب آسان مصالح بدون احتیاج به مرتب سازی یا جمع آوری
  • ضایعات کمتر
  • ثبات قیمت در برابر تمامی مصالح به کار رفته در ساخت و ساز
  • بدون نیاز به خشک شدن در هوای مرطوب و در نهایت رسیدن به نتیجه ای مطلوب و بدون تاخیر.