ویلای ال اس اف دو طبقه در کلاردشت2023-01-31T13:50:27+03:30

Project Description

ویلای ال اس اف دو طبقه در کلاردشت به متراژ 120 متر مربع

 این سازه در اواخر مرداد ماه سال 1401 به صورت ویلای ال اس اف دو طبقه در کلاردشت روستای کردیچال در مدت 60 روز کاری اجرا شده است . این ویلای ال اس اف به صورت صفر تا صد در مدت 2 ماه اجرا شده است . سیستم فونداسیون با نظارت کارشناس و طراحی و محاسبات شرکت ال اس اف سازان و اجرای کارفرما در مدت 1 ماه انجام شده است .

تمامی مصالح و متریال مصرفی در ویلای ال اس اف دو طبقه در کلاردشت  ایرانی و درجه یک می باشد . این ساختمان از دو طبقه مجزا با دسترسی پله بیرونی و بالابر برقی داخلی می باشد . در این منطقه اولین سازه ال اس اف دو طبقه اجرا شده می باشد . پنجره های بیرونی از جنس یو پی وی سی درجه یک برند انزو بوده است . برای سیستم ضدسرقت ساختمان از حفاظ آکاردئونی و ثابت در پنجره ها و درب پشتی استفاده شده است .سیستم الکتریکال این بنا به صورت توکار و کاملا استاندارد در نظر گرفته شده است . سیستم مکانیکال ویلای ال اس اف ( لوله کشی آب سرد و گرم ) هم به صورت توکار و از لوله های استاندارد مورد تایید نظام مهندسی استفاده شده است .
رنگ آمیزی نمای بیرونی و داخلی این بنا از رنگ مخصوص نما کاملا ضدآب و رنگ آکرولیک در نمای داخلی می باشد . لذا در قسمت پایین به شرح بعضی از متریال استفاده شده در ویلای ال اس اف دو طبقه می پردازیم .

استراکچر : سیستم سرد نورد گالوانیزه به صورت تمام پیچ و مهره ای ، ضخامت ۱۰ سانتی دیواره ها

نمای بیرونی : آجر نسوز

تجهیزات داخلی : کناف سبز ایران mr (ضد آب) ، کف سازه سرامیک درجه یک ، آشپزخانه تمام MDF ، (سرویس کامل حمام و دستشویی)

مدت زمان اجرا: 60 روز

کارفرما : جناب آقای دکتر قبادیان

ثبت ديدگاه

Go to Top