مقالات خواندنی در زمینه خانه های پیش ساخته و سازه های lsf

گروه صنعتی ال اس اف سازان در مقالات خود قصد دارد معرفی جامع و کاملی را از خانه های پیش ساخته ، سازه LSF ، ویلا های پیش ساخته در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

ویلای پیش ساخته

ال اس اف (lsf) چیست؟

ال اس اف سازه های از پیش ساخته شده در کارخانجات است که به صورت قطعاتی به محل احداث سازه فرستاده و در آن جا با استفاده از نقشه از پیش تعیین شده به یکدیگر متصل می‌شوند. قدمت ال اس اف به حدود 100 سال پیش در آمریکا و انگلستان برمی‌گردد، در آن زمان این روش مورد توجه قرار گرفت ولی پیشرفت چندانی نداشت…

ادامه مطلب

مزایای ویلای ال اس اف(lsf)

گفته می‌شود که سازه LSF نسبت به دیگر سازه ها از مزیت های زیادی برخوردار می‌باشند. برای مثال، به خاطر سبک وزن بودن این سازه‌ها ( 70 درصد سبک تر از وزن سازه های معمولی ) خطرات احتمالی زلزله نیز خیلی کم‌تر است. یا بطور مثال سرعت ساخت و تولید ساختمان‌هایی که با ال اس اف ساخته می‌شوند بالا است و سریع تولید می‌شوند. همچنین یکی از دلایل جذب سرمایه داران برای سرمایه گذاری در این سازه ها سرعت بالای آن ها در تولید می‌باشد.

ادامه مطلب

ویلا پیش ساخته

ویلا پیش ساخته یک سازه می باشد که قابل اسکان است. تفاوت این نوع ویلا با ویلای معمولی در این است که این سازه قابلیت حرکت و انتقال دارد و آن را در مکانی دیگر می سازند و سپس به محل نصب می برند.

ادامه مطلب

عایق ویلای پیش ساخته (lsf)

ویلای پیش ساخته ال اس اف طبق قوانین و اصولی که ساخته می‌شود دارای قوانین و ضوابطی در ساخت و عایق بندی ساختمان می‌باشد که باید رعایت شود در این متن قصد داریم شما را با قوانین عایق بندی ویلای ال اس اف آَشنا کنیم پس برای بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب