ویلای ال اس اف دوبلکس با سقف دو شیب خاص2023-02-05T14:33:04+03:30

Project Description

ویلای ال اس اف دوبلکس با سقف دو شیب خاص یکی از ویلاهای خاصی هستش که گروه صنعتی ال اس اف سازان به اجرا در آورده . گروه صنعتی ال اس اف سازان این پروژه را طبق پلان معماری به کارفرما تحویل داده است.

این ویلا از سمنت برد طرح چوب و  در نمای داخلی هم از کناف mr (ضد آب) استفاده شده. سیستم مکانیکال ویلای ال اس اف دوبلکس با سقف دو شیب خاص به شکل توکار می باشد.

ساخت ویلای ال اس اف جزو بهترین نوع ساخت در مناطق با شرایط آب و هوایی خاص هستند . سازه ال اس اف را می توان در سراسر مناطق ایران در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا اجرا کرد.

از ویژگی های ال اس اف می توان گفت:

در برابر زلزله مقاوم هستند و سرعت ساخت و نصب این نوع سازه بسیار بالا می باشد و  استراکچر مقاومی دارد. در صورت جا به جایی سازه ال اس اف قابل حمل هست و این نوع سازه را می توان در سراسر ایران استفاده کرد.

این سازه در برابر بارش های باران و برف در مناطق شمال و شمال غربی بسیار مقاوم بوده و در مناطق جنوب ایران هم مشکلی برای خود سازه پیش نمی آید. همچنین برای نمای بیرونی و نمای داخلی در اثر گرما و سرما هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. سازه ال اس اف را می توان گفت جز یکی از بهترین نوع ساخت در دنیا هستش.

مشخصات کامل از ویلای ال اس اف دوبلکس :

اجرای 140 متر مربع ویلای ال اس اف دوبلکس با نمای سمنت برد طرح چوب

استراکچر : سیستم سرد نورد گالوانیزه به صورت تمام پیچ و مهره ای ، ضخامت ۱۰ سانتی دیواره ها

نمای بیرونی : سمنت برد طرح چوب

نمای داخلی : کناف سبز ایران mr (ضد آب)

تجهیزات داخلی : کف سازه سرامیک درجه یک ، آشپزخانه تمام MDF ، دو خواب (سرویس کامل حمام و دستشویی)

محل اجرا : دماوند

ثبت ديدگاه

Go to Top