گروه صنعتی ال اس اف سازان ، به عنوان مجری سازه ال اس اف lsf می تواند انواع ساختمان با کاربردهای مختلف را ایجاد نماید. به این صورت که بر حسب طراحی های معماری و تاسیسات ، کار طراحی سازه LSF انجام می شود و کلیه قطعات در محل کارخانه تولید و ساخته میشود ، سپس در محل اجرا ، بر اساس طرح های اجرایی آماده شده و بر اساس جزییات اجرایی استاندارد ، سازه ال اس اف LSF مونتاژ می گردد . متریال تکمیلی این سازه ها بیشتر از مواد اولیه ی جدید و سبک است اما ساختمان کامل شده از جهت ظاهری اختلاف چندانی با ساختمان سنتی نخواهد داشت. ولی مزیت هایی نسبت به ساختمان سنتی دارند. ساختمان های ذکر شده بر حسب نوع کاربرد و تعداد طبقاتی که احتیاج داریم، می تواند به صورت ترکیب سازه ال اس اف LSF با سازه های بتنی یا فلزی ساخته شوند.

ال اس اف سازان مجری سازه ال اس اف

مجری سازه های ال اس اف چگونه یک سازه را می سازد؟

 ال اس اف سازان به عنوان مجری سازه ال اس اف در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF) ، دارای دستگاه ها و ماشین آلات تمام اتوماتیک است که نقشه های کشیده شده را گرفته و به صورت تماماً اتوماتیک ، با توجه به آن نقشه ها، فرآیند ایجاد پانل ها را انجام می دهد. همچنین در این دستگاه ها، مقدار هدر رفتن متریال در فرآیند تولید، کمتر از یک درصد می باشد.که این مقدار از هدر رفتگی فولاد در هنگام سوراخ کردن گل میخ در نقشه تولید شده است، که این مقدار از دست رفته نیز دوباره مورد استفاده قرار می گیرد.فرآیند طراحی و ایجاد سازه های سبک ال اس اف(LSF)، یک الگوی نوین می باشد و نیاز امروزه جهان، کاهش زباله هاست پس مهم ترین هدف این فرآیند ها و ساختار این نوع ساختمان ها ایجاد کمترین مقدار زباله ساختمانی است.

ال اس اف سازان مجری سازه ال اس اف

مجری سازه پیش ساخته ال اس اف ، از چه روشی برای ساخت استفاده می کنند؟

در حالت ساخت درجا که به آن ساخت در محل نیز گفته می شود، ابتدا رانرهای پایین و در تراز عمودی آن رانرهای بالا جای گذاری می گردد و سپس استادها به صورت تراز در شاقول رانرهای پایین و بالا به ترتیب جای گذاری می شوند. این نوع ساخت بیشتر به منظور دیوارهای غیرباربر و جدا کننده های داخلی استفاده می شوند. اما در وضعیتی که تغییراتی در ساختمان ایجاد شده باشد و امکان نصب دیوار پیش ساخته وجود نداشته باشد، یا سخت باشد و ساخت درجا آسان تر با قابلیت کنترل باشد برای ساخت ، دیوارهای باربر استفاده می شود. بیشترین نوع ساخت دیوار در سیستم LSF به شکل پنل های پیش ساخته است. در شکل پیش ساخته می توان بسیاری از فرآیندها مثل عبور کابل ها و لوله ها، عایق کاری، پوشش خارجی و حتی نمای دیوار را در مرحله ی ساخت سازه ی پیش ساخته انجام داد.

مجری سازه های ال اس اف چه کسانی هستند و چگونه سازه پیش ساخته ال اس اف را طراحی می کند؟

مجریان این سازه ها مهندسان و شرکت ها و کارخانه ها هستند. و در مرحله طراحی سازه این اطمینان را دارند که عملکردهای ساختاری و حرارتی ساختمان، با توجه به استفاده از سازه های سبک و فولادی، به درستی رعایت می شودو نیازبه سازه های بیشتری نیست. در فرآیند طراحی و ساخت سازه های سبک ال اس اف (LSF)، شرکت ها و مهندسان طراح، می توانند به سادگی و با اختصاص وقت کمتر،  با استفاده از برنامه هایCAD-CAM نقشه سه بعدی ساختمان خود را رسم کنند وحدودا پنج درصد در وقت خود صرفه جویی به عمل آورند.