خرید سازه ال اس اف از سازه های پیش ساخته و سبک است و تولید سازه های LSF در کارخانه است. سازه LSF به علت سرعت بالایی که در نصب و اجرا دارد باعث می شود. سرمایه به کاررفته در کم ترین زمان بازگردد. سازه های LSF نسبت به روش های سنتی افزایش 9 تا 12 درصدی فضاهای داخلی مفید و جهت کاهش ضخامت دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید سازه ال اس اف در تولید مقاطع سیستم سازه ها در کارخانه انجام می شود و توسط مجریان متخصص اجرا می گردند.  به همین علت کیفیت سازه ال اس اف نسبت به روش های سنتی بالا هستند. سازه های LSF سبک وزن بودند و در مقایسه با سازه های معمولی تقریبا 25% می باشد. که در نتیجه نیروی زلزله وارد شده به همین میزان کاهش پیدا می کند. خرید سازه ال اس اف با ساخت و سازهای سنتی متفاوت می باشد. در روش های سنتی به علت کیفیت پایین در هنگام زلزله مقاومت کمی داشته و باعث خرابی می شود.

در خرید سیستم LSF به دلیل خاصیتی چون عایق صوتی و حرارتی بودن دیوارها و تبادل انرژی. در خرید سازه های LSF نسبت به سازه های انجام شده با روش سنتی کاهش می یابد. همین امر باعث می شود در طولانی مدت هزینه های انرژی و حرارتی کاهش یافته و صرفه جویی شود. در خرید سازه ال اس اف به علت وزن سبک و ابعاد کوچی که دارد. از حمل و نقل راحت و آسانی برخوردار است. خرید سازه ال اس اف در اجرای قطعات غیرسازه ای و سازه ای به صورت پیچی است. به همین علت بازیافت و انتقال آن ها به سادگی امکان پذیر خواهد بود. خرید سازه ال اس اف به گونه ای است که تمامی مقاطع به دلیل مقاومت مناسب در برابر رطوبت و خوردگی داشته. و در شرایط آب و هوایی عمر زیادی دارند.

خرید سازه ال اس اف

معایب خرید سازه LSF

  • خرید سازه های ال اس اف معایبی دارد که مهم ترین آن ها عبارت است از:
  1. در فرآیند تولید مقاطع فولادی به منظور سهولت در خرید سازه و مسیرهای استانداردی برای عبور تأسیسات مکانیکی و برقی درنظر گرفته می شود
  2. محدودیت در ابعاد دهانه سازه LSF
  3. محدودیت در تعداد طبقات قابل ساخت
  4. نیاز به نیروها و متخصصین کاربلد
  5. هزینه تقریبا بالا برای خرید قطعات سازه ال اس اف که در کارخانه و با فلز گالوانیزه تولید می شود.