سازه ال اس اف با ساختار اسکلت فلزی سبک برای طراحی یک ساختمان مسکونی بکار می رود. عمر سازه ال اس اف به کیفیت مواد سازنده ی آن بستگی دارد. از راه های مختلف می توان عمر سازه را افزایش داد. ساختار اسکلت فلزی مدرن ال اس اف در حقیقت یک سیستم ساختمانی سبک و مقاوم را به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت و ساز ارائه می دهد. همان طور که گفتیم عمر سازه ال اس اف به کیفیت مواد سازنده آن بستگی دارد. اما با به کارگیری شیوه های مختلف می توان عمر مفید یک سازه را تا حد زیادی افزایش داد.

ساختار اسکلت فلزی سبک، یک سیستم ساختمانی مدرن، سبک و مقاوم را عرضه می کند. زمانی که پای ساختمان های بلند در میان است. سازه های سبک فولادی کاملا با آن ها سازگاری دارند. با ارائه یک شیوه مقرون به صرفه، LSF می تواند به سادگی و با منفعت های بیشتر نسبت به دیگر سیستم  ها در محدوده هدف به کار گرفته شود.

عمر سازه ال اس اف

سیستم فولادی سبک یک سیستم ساختمانی است. که هم برای ساختمان های کوتاه و هم برای سازه های بلند و متوسط تا سقف 5 طبقه استفاده می شود. این سیستم امتیازات طلایی ویژه ای دارد. اما در ایران به دلایلی از قبیل: تمدن مردم، کمبود نیروی متخصص، مشکلات در به اجرا درآمدن پروژه، تحول در صنعت ساختمان سازی و … استفاده چندانی از آن نمی شود. ساخت سازه ال اس اف می تواند جهت تحقق اهداف مختلفی صورت بگیرد. تا جایی که امروزه در بخش های بسیاری از بخش خصوصی صورت گرفته تا محبوب ترین هتل های لوکس جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای استفاده از سازه ال اس اف کیفیت فوق العاده و یک نواختی آن ها، برخورداری از استانداردهای جهانی، حمل و نقل راحت و استقامت در شرایط جوی است.

عمر مفیده سازه LSF

عمر مفیده سازه LSF

عمر مفیده سازه LSF با توجه به مصالح بکار رفته تعیین می شود. برای بالابردن عمر سازه ال اس اف از راه های مختلفی می توان به کار برد. روش هایی هم چون دیوار برشی و دهانه پیوندی که بسیار متداول شده اند. طول عمر سازه ال اس اف با محاسبه بررسی های لازم نسبت به مقاومت و پایداری در برابر لرزش های زلزله، و با راندمان چشمگیری گزارش می شود. به سهولت می توان این سازه ها را جایگزین مطلوبی برای CFS به حساب آورد. زیرا نسبت به آن هم دوام بالاتری دارند و هم با قیمت ارزان عرضه می شود.