بدلیل نصب سریع، کیفیت عالی مصالح بکاربرده و دیگر عوامل مهمی چون قیمت تمام شده کار. خرید خانه پیش ساخته بسیار پرطرفدار و محبوب است. پیشرفت های تکنولوژی در این نوع از سازه ها امکان استفاده از طراحی ها و سبک های مدرن در این خانه ها را فراهم کرده است.

از طرفی امکانات به کاررفته در اغلب آن ها مطابق فناوری های به روز می باشد. و در حقیقت می توان تمام امکانات را برای یک خانه لوکس را در این خانه پیش ساخته تعبیه کرد. به اضافه کارایی هایی که مختص این نوع سازه ها است.

مانند قابلیت جابه جایی آسان آن ها. این نوع از خانه ها یکی از تولیدات شرکت ویلا می باشد. که در متراژهای کاربردی از 45 متر تا 200 متر و یا بالاتر ارائه می گردد. و قیمت پیش ساخته باتوجه به متراژ متفاوت می باشد.

در ویلاهای سنتی باهربار تخریب سازه کلی مصالح وارد محیط زیست می شود. که قابلیت بازیافت ندارد و روند تجزیه آن ها طولانی است. اما در سازه پیش ساخته این مشکلی وجود ندارد و مصالح استفاده شده در این سازه ها به راحتی بازیافت شده. و در ساختمان های پیش ساخته از آن ها استفاده می شود.

هم چنین زمانی که برای بازسازی سپری کرد از جنبه دیگری سبب خسارت می شود. قیمت خانه های پیش ساخته به ترتیب قابل افزایش و کاهش است. و به دلیل قیمت متفاوت این خانه ها، عددخاصی درنظر گرفته نمی شود.
خانه های پیش ساخته تحولی جدید در دنیای ساختمان سازی ایجاد کرده است. از مهم ترین مزیت های خرید خانه پیش ساخته این است. که ساخت آن بسیار سریع بوده و در کوتاه ترین زمان با مونتاژ کردن سازه ها، می توان خانه خود را داشت. مدت زمان ساخت این خانه ها کوتاه تر است لذا هزینه نهایی هم کمتر خواهد بود.

قیمت خرید خانه پیش ساخته

برآورد قیمت خانه پیش ساخته

برآرود قیمت خانه های پیش ساخته کار آسانی نیست. چون عوامل متعددی در تعیین این قیمت مؤثر هستند. بسیاری از این فاکتورها از یک سفارش به سفارش دیگر تغییر می کند. یکی از اصلی ترین عوامل متراژ خانه پیش ساخته ای است که قرار است ساخته شود و قطعا متراژ بالاتر نیاز به هزینه بالاتری نیز دارد. از دیگر عوامل مؤثر در این زمینه نوع و کیفیت مصالحی است که در ساخت خانه پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد.

امکاناتی نظیر محصولات گرمایشی و سرمایشی تعبیه شده و در این خانه ها از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت خانه های پیش ساخته می باشند. چنان چه امکانات دیگری نیز در طراحی اولیه درنظر گرفته شده باشد و روی هزینه های نهایی محاسبه خواهد شد.