ال اس اف ها در کارخانه ها تولید و در محل با استفاده از پیچ ها به یکدیگر متصل می شود. ورق های متفاوتی با ضخامت و عرض های متفاوتی بسته به نوع ساختمان تولید می شوند. در این صورت ال اس اف جایگزین مناسب برای ساختمان های فلزی است. سیستم ال اس اف به عنوان یک تکنولوژی نوین ساختمانی شناخته شده است.

که یک سیستم ساختمانی مقاوم در برابر زلزله می باشد که مقاطع فولادی نازک مجموعه  ای از مقاطع فلزی سرد است که در ساخت آن ها از ورقه های فولادی مانند استفاده می شود. پایان کار در سازه های ال اس اف که با ارائه راهکارهای کارآمد در کنار ساختمان های قدیمی قرار می گیرد که اجرا در این سازه زمان بسیار کمی در نصب آن فراهم می شود. پایان کار سازه ال اس اف به دلیل سبک بودن و صرفه جویی در وقت و انرژی قابلیت هایی برای اجرا در هر مکان و… دارد.

پایان کار در سیستم سازه ال اس اف

پایان کار در سیستم سازه ال اس اف یک سیستم از پیش طراحی شده است که در ساخت ساختمان ها، اداره ها کاربرد دارد. ال اس اف به دلیل یکپارچگی در ساخت و مصالح باکیفیتی که در آن ها به کار می رود خطراتی از قبیل زلزله و سیل را ندارد. به دلیل مزایای متعددی که دارد استفاده از آن رشد چشمگیری داشته است. و عملکرد مناسب در برابر خطرات جزء کلیدی ترین ویژگی های این سازه می باشد.

بخش های دیگر در پایان کار سازه از پروفیل های سرد ساخته شده است. که این پروفیل ها با کاشی، سنگ و مواد دیگر در طراحی نمای ساختمان پوشش می دهند. داخل ساختمان تفاوتی با دیگر سازه ها که بتنی و فلزی ساخته شده وجود ندارد. همچنین از عایق های صوتی و حرارتی در داخل سازه ها استفاده می شود تا از خرابی ها و هدر رفت انرژی جلوگیری شود. مدت زمان اجرای سازه تأثیر زیادی در هزینه ساخت سازه های فولادی دارد و عملیات اجرای این سازه ها بیشتر از سازه ساخته ال اس اف است.

ویژگی های پایان های کار در سازه ال اس اف

وجه تمایز پایان کار سازه ال اس اف

تمایزهایی که در این سازه ها وجود دارد شامل چند مورد است که عبارت است از:

1: مورد تأیید مراجع ذیصلاح: سازه های فولادی سبک توسط کلیه مراجع ذی صلاح شناخته می شود و مورد قبول بوده است. به این سبب آیین نامه های طراحی پایان سازه های فولادی ال اس اف در سازمان های مدیریت برنامه ریزی و ابلاغ شده است.

2: سیستم انتقال نیرو: سیستم انتقال نیرو در قاب سبک فولادی ال اس اف در مبنای دیوارهایی ساخته شده است

3: سقف ها: سقف ها به صورت یک طرفه و تخت در پایان کار به همراه پانل ها در نظر گرفته شده است

4: تولید تمام خودکار اجزا: این اجزا از ورق های فولادی کم ضخامت طراحی شده که به شکل پروفیل های پی در پی مورد نظر در می آید

5: اتصالات: اتصالات بین این قطعات با پیچ خودکار و مهره است که با سوراخ هایی در نصب سازه روی سطوح صورت می پذیرد

ویژگی های پایان های کار در سازه ال اس اف

  • پایان های کار در سازه ال اس اف از ویژگی هایی برخوردار است که این ویژگی ها شامل:
  1. ستونک های عمودی در دیوارها
  2. اعضای افقی ابتدایی، انتهایی و میانه در دیوارها
  3. تیرک های اصلی و کلاف ها در پنل های موجود سازه
  4. اعضای افقی سقف شیب دار و کلاف آن ها در پنل
  5. سرعت بالای اجرای سازه ها

مشخصات کلی و کاربری ساختمان با پایان سازه ال اس اف

  • کاربری ساختمان: کاربری یک ساختمان از عوامل مؤثر بر روی قیمت تمام شده است. نوع بهره برداری تجاری و مسکونی و… طراحی را مشخص می کند. که افزایش آن در سازه های تجاری و عمومی باعث افزایش سازه خواهد شد
  • مشخصات عمومی: مشخصات عمومی ساختمان با سازه تأثیر زیادی در قیمت دارند. که نیاز به مقاطع متراکم تری داشته و وزن بیشتری دارد. که این امر میانگین وزن سازه را برای کل ساختمان افزایش می دهد.
ویژگی های پایان های کار در سازه ال اس اف

سؤالات متداول

1_ پایان کار در سازه ال اس اف به چند روش انجام می شود؟ سازه ال اس اف به دو روش نیوزلندی و کاندایی انجام می شود.

2_ چه ساختمان هایی را با سازه ال اس اف می توان ساخت؟

  • ساختمان های مسکونی
  • احداث کارخانه ها
  • ساخت شهرک های مسکونی

3_ کنترل کیفیت در سازه ها چگونه انجام می شود؟ در کارخانه ها پس از اتمام تولید سازه توسط دستگاه برای اطمینان از کیفیت تولید با استفاده از ابزارهای دقیق و کامل تحت نظارت قرار گرفته است

4_ وزن بر مترمربع این سازه ها چقدر می باشد؟ وزن سازه به نوع کاربری و ارتفاع دیوار و نوع سقف و یا تعداد اتاق و سالن بستگی دارد

5_ ساختمان هایی که در پایان کار سازه ال اس اف ساخته می شود چگونه ساختمانی است؟ این نوع ساختمان ها در واقع مجموعه ای از دیوارها، سقف ها و کف تشکیل می شوند. که شاخصه اصلی در پروفیل های فولادی سرد تشکیل شده است.