اگر قصد ساخت سازه پیش ساخته ال اس اف هستید. برای داشتن اطلاعات بیشتر و نمونه های ساخته شده باید سفری چند روزه به نقاط ایران را به پیش بگیرید. که بسیار کار سختی است. این در حالی است که با داشتن آلبومی دقیق با جزئی ترین اطلاعات این محصولات را با حداقل شکل کلی آن را پسندیده. و به منظور مشاهده محصول ثابت قدم می شوید. کاتالوگ ها به عنوان آلبوم های تصاویر صنعتی، واسطه هایی هستند. که تصویر محصولات مختلف را با شاخص ترین ویژگی های آن در برداشته و این فرصت را به بینندگان می دهند. تا در زمانی حداقل محصولاتی پرتعداد را با جزئیات دیده و با یک دیگر مقایسه کنند. کاتالوگ ها باید به اندازه ای کوچک و سبک باشند. تا حوصله مخاطب سر نرود و باید به قدری کامل باشند تا به همه زوایاها بپردازند.

در همین ارتباط کاتالوگ ال اس اف در مجموعه ما با بررسی نکات مهم در این حرفه، همه سعی خود را کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن است. اطلاعاتی کاربردی به نظر برسانند. در همین رابطه کاتالوگ ال اس اف مجموعه رو به رو علاوه بر مقدمه ای در خصوص تاریخچه، رزومه و اهداف مجموعه ، حاوی کاربردها و مزایای تولید سازه LSF، برخی آمارهای کاربردی و مستند. به ویژه در مقایسه با سازه های سنتی ساز، تصاویری از نمونه های قابل اجراساخته شده و تاکنون معرفی خط تولید این مجموعه به همراه خروجی آن و شاخص ترین کاتالوگ ها در این سازه ها و مزایای نسبی آن ها را دربردارد. مطالعه این کاتالوگ سبب می شود. تا علاوه بر کسب اطلاعاتی مفید در کوتاه ترین زمان، تصاویر ساختمان های ساخته شده در کاتالوگ سازه ال اس اف را مشاهده کرده و در تصمیم گیری بهتر عمل کرد.

کاتالوگ ال اس اف

کاربرد کاتالوگ LSF

کاتالوگ ال اس اف به دلیل محدودیت هایی که دارد. نمایان گر گوشه ای از پروژه های پرتعداد است. کاتالوگ ال اس اف برای مسائل صنعتی به کار می رود. این کاتالوگ تمام توضیحات و ویژگی های این قطعات جدید را توضیح داده است. کاتالوگ ها معمولا سبک و کوچک هستند تا مشتری بتواند یک دید کلی از محصول را مشاهده کند و خسته نشود. اگر کاتالوگ بزرگ و طولانی باشد. مشتری آن را تا آخر نمی بیند و سریع خسته می شود. درواقع کاتالوگ ال اس اف باید ویژگی های مهم و کارایی های اساسی یک محصول گفته شود و از آوردن توضیحات اضافی جلوگیری شود. کاتالوگ ال اس اف ضروری است. تا درباره محصولی که می خواهید خریداری کنید اطمینان لازم را داشته باشید.